Luonnonkosmetiikan joulukalenterin 11. luukku paljastaa Naturativin kosteuttavan vartalovoiteen vauvoille. Tuote ei ole vain vauvoille, vaan koko perheelle.
Halusin tuotteen mukaan esiteltäväksi joulukalenteriin, koska niin monesti etsitään sitä perusvoiteen korvaajaa. Tämä on sinänsä kyllä kaikkea muuta, koska tämä on niin paljon enemmän kuin perusvoide.
Naturativ on todella tehokasta NaTrue-sertifioitua luonnonkosmetiikkaa. Tämä vartalovoide kuuluu lasten ja koko perheen Sweet-sarjaan, josta löytyy paljon tehokkaita ja tuoksuttomia hypoallergeenisia tuotteita koko perheelle. Niistä löytyy apua myös atoopikoille ja kuivasta, herkästä tai ärtyneestä ihosta kärsiville. Tuote on vegaaninen.
Tämä vauvojen vartalovoide on lasten dermatologien suunnittelema. Se on palkittu Ruotsissa tämän vuoden parhaana luonnonkosmetiikan perhetuotteena. Ja syystä onkin. Voide on Naturativin tapaan hyvin ja nopeasti imeytyvä sekä kosteuttaa mukavasti. Ainesosat on huolella koottu hellävaraiseen tehokosteutukseen. Ei tuoksu ja on ollut itselleni mukava niille päiville kun en vaan halua itselleni mitään tuoksuvaa voidetta.
Naturativin sivuilla kerrotaan "Sisältää tunsaasti omega-rasvahapoja sisältäviä kasviöljyjä, jotka palauttavat täydellisesti lipidikerroksen vauvan iholle. Tieteellisen ja kokeellisen näytön perusteella, tuotteen öljyt, vahat ja kasviuutteet rauhoittavat ärsytystä ja vähentävät punoitusta". Tutkittua tehoa siis.
Tuotteen ainesosista löytyy useita todella hyödyllisiä ainesosia iholle. Puuvillansiemenöljyyn törmää harvoin mutta tässä sitä on rauhoittamassa ihoa. Oliivinlehtiuute estää tulehduksia ja rauhoittaa, mimosan, jojoban ja auringonkukan vahat estävät kosteuden haihtumista iholta, skvalaani on ihon oman rasvan kaltainen öljy. Tietysti mukana on karitevoita, joka on aivan huippuainesosa ihon pehmentämiseen ja kosteuden säilyttämiseen. Kaiken päälle voiteessa on prebiootteja auttamassa ihon normaalin bakteerikannan kasvua.
Tässä on siis mukava tehovoide koko perheen tarpeisiin aidoin ja vaikuttavin raaka-ainein.
Aqua, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Glycerin, Olea Europaea Leaf Extract, Olea Europaea (Olive) Oil , Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Inulin, Alpha -Glucan Oligosaccharide, Jojoba, Mimosa, Sunflower Seed Wax Polyglyceryl-3 Esters, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Xanthan Gum, Sodium Phytate
Sarjan kylpyöljy on myös mielenkiintoinen ja käyttäisin mielelläni talvi-iholle. Sarjasta löytyy myös suojaava kasvovoide ja paljon muita hyödyllisiä tuotteita. Sarjan valikoiman löydät tästä linkistä.
Naturativin verkkokaupasta saa nyt -20% alennusta jouluostoksiin koodilla JOULU20. Jos vartalonhoito tarvitsee buustia, lue myös edellinen Naturativ-potaukseni Hellivä-sarjan vartalon kerralla vaikuttavista huipputuotteista. Pääset siihen tästä linkistä.
Arvonnassa on tämä tehokas yleisvoide vaivaan kuin vaivaan. Palkinnon lahjoittaa Adesso Nutraceuticals, joka myös postittaa tuotteen voittajalle.
Arvontaan osallistut jättämällä kommenttikenttään sähköpostiosoitteesi, josta sinut tavoittaa.
Joulukalenteripostaus
julkaistaan 1.-24.12. aina aamulla kello 6. Maanantaista torstaihin
julkaistuihin arvontoihin voi osallistua perjantaihin klo 24 asti.
Perjantaista sunnuntaihin julkaistuihin postauksiin voi osallistua
maanantaihin klo 24 saakka. Arvonnat suoritan random.org-arvontaohjelman
avulla ja julkaisen voittajat Facebook-sivullani lauantaisin ja
tiistaisin. Lisäksi pyrin julkaisemaan voittajan jokaisen postauksen
perään arvonnan loputtua. Mikäli arvonnan voittaja ei vastaa kolmen
päivän sisään arvontavoitosta, arvon tuotteet seuraavalle. Blogin
seurantakeinoja on monia ja kerroin ne tämän postauksen lopussa (Facebook, sähköposti, Bloglovin´, Blogit.fi, Blogger, kuvake puhelimen näytölle)
Onnea arvontaan! Muista jättää sähköpostiosoitteesi! Arvontaan voi osallistua 15.12. klo 24 asti.
Luen mielelläni myös muita kommentteja sähköpostiosoitteiden kanssa 👍
Naturativ on ihan huippu!
VastaaPoistasuppilovahvero@live.com
Mukana arvonnassa
VastaaPoistapiupau84@hotmail.fi
Voisi vaikka kokeilla...
VastaaPoistatramp[@]netti.fi
:)
VastaaPoistaHulamaja ät gmail piste com
Mukana kivassa arvonnassa! :)
VastaaPoistaemmih96@hotmail.com
Jee jee. Tämäkin on mielenkiintoinen tuote. :)
VastaaPoistanaerppae@gmail.com
annimkl@gmail.com
VastaaPoistaMukana!
VastaaPoistaelkkuli@hotmail.com
Mukaan .mielenkiintoinen tuote. Salli.moilanen35@gmail.com
VastaaPoistajuupaja@gmail.com
VastaaPoistajennalehti1@gmail.com
VastaaPoistaMuutamia tuotteita naturativilta testannut, tätä en, kiva merkki :) mavnen@hotmail.com
VastaaPoistaMukana :)
VastaaPoistanetteri@gmail.com
Mukana ☺️
VastaaPoistaEmma.kuronen@hotmail.com
Uusi tuttavuus, täytyypä tilata Ellen voita! sari.lamminpaa (a) gmail.com
VastaaPoistaNaturativen tuotteita juuri ensimmäistä kertaa testissä ja olen jo aivan myyty näille + loistavalle asiakaspalvelulle ! tanja.j.kauppinen@gmail.com
VastaaPoistaNaturativ tuttu ja ihastuttava tuoteperhe / sandi.osterlund@gmail.com
VastaaPoistaNaturativ <3
VastaaPoistamari_leena (at) hotmail.com
Tiinaturunen82@hotmail.com
VastaaPoistapetriina.p@luukku.com
VastaaPoistapusuri (at) luukku.com
VastaaPoistatanja.dahlstrom@kokumbus.fi
VastaaPoistaKiitos kelpaa! darm.ur@hotmail.com
VastaaPoistaheli.studiokaira@gmail.com
VastaaPoistaMielellään testaisin t.pulliainen (at)suomi24.fi
VastaaPoistaMielellään testaisin, koska olen etsimässä uutta luonnonkosmetiikan perusvoidetta. laineensatu@hotmail.com
VastaaPoistaVaikuttaa hyvältä :)
VastaaPoistaelinaae(at)hotmail.com
satu.eiranto@gmail.com
VastaaPoistaOlen atoopikko ja koko keho kuivuu talvella, kaipaan voidetta joka imeytyisi hyvin ja on hajusteetonta..
VastaaPoistapirjo_vehkanoro@hotmail.com
Mukana arvonnassa, olisipa huippu päästä kokeilemaan toimiiko itsellä
VastaaPoistalaurajohannakarna(at)gmail.com
Oi, luonnonkosmetiikan perusvoide olisi ihana saada kokeiluun!
VastaaPoistamiaj744@hotmail.com
emmivaananen@hotmail.fi
VastaaPoistaLöytyisi meiltä useampikin testaaja!
Kiinnostaisi kokeilla!
VastaaPoistadepnaatti@gmail.com
mukana arvonnassa :-) ansode@gmail.com
VastaaPoistamilia@wippies.com
VastaaPoistastudmuffin ät hotmail fi (ei com!) :)<3
VastaaPoistaMukana :)
VastaaPoistaanna_88@luukku.com
Tämähän olisi kiva koko perheelle.
VastaaPoista-minttu47-
minttu47@gmail.com
Mukana arvonnassa
VastaaPoistav.laitinen@msoynet.com
kiva olis kokeilla, Naturativin kasvovesi on ollut loistotuote mulle
VastaaPoistamialip@hotmail.com
Mukana eevikupari@gmail.com
VastaaPoistaKuulostaa hyvälle ja tätä rasvaa kokeilisin oikein mielelläni!
VastaaPoistacupido.maxi(at)gmail.com
Kokeilisin mielelläni tätä😍
VastaaPoistasonyapink81@gmail.com
Tyttö vois testata tätä.
VastaaPoistamalvina.oksala@gmail.com
Mukana :)
VastaaPoistahilsan@luukku.com
Wau! Olen mukana! ��
VastaaPoistamaria.fred3@gmail.com
nita.mikkola@gmail.com
VastaaPoistaTätä ois kiva kokeilla atoopikkona ja hajusteallergisena! hanna_kauranen@hotmail.fi
VastaaPoistaelisa.puustinen@gmail.com meidän taaperolle ois kiva
VastaaPoistaTulisi tarpeeseen... :)
VastaaPoistasalla.kivisto@gmail.com
Mukaan!
VastaaPoistaTiina
miumiu83 at gmail.com
Mielenkiintoinen tuote. Minulla on atooppinen iho ja näin talvella käsirasvaa kuluu paljon. On vaikea löytää hajusteettomia rasvoja, joissa ei ole kaikenmaailman lisäaineita. Tämä rasva kuulostaa tosi kivalta.
VastaaPoistayuenkynnet(ät)gmail.com
Tämä olisi tarpeen!
VastaaPoistahevena92@hotmail.com
Mukana! riina.viiperi@gmail.com
VastaaPoistaennipeltola@gmail.com
VastaaPoistatätä oliskin kiva päästä kokeilemaan :)
VastaaPoistabikkenpilttuu@hotmail.com
❤️ darm.ur@hotmail.com
VastaaPoistaMukana :) huittinen.laura1@gmail.com
VastaaPoistaAtoopikko kutisevine ihoineen ilmoittautuu mukaan! sarunina@gmail.com
VastaaPoistaMukana :) jonnasa90@gmail.com
VastaaPoistaTälle olis tarve lapsen ihonhoitoon!
VastaaPoistasannamaria77 at gmail.com
turunen.sari@outlook.com
VastaaPoistatarjap196@gmail.com
VastaaPoistaOnnetar suosi sari.lamminpaa -onnittelut <3
VastaaPoistaSe on todella upeaa!
VastaaPoistaHuomasin, että hymyni on lainaa tarjoavien luottolaitosten ansiota. Sain heiltä lainan, ja kaksi työtoveriani on myös saanut lainoja tältä yritykseltä ilman vaikeuksia ja erittäin edullisin korkoin. Suosittelen ottamaan heihin yhteyttä; olet tullut oikeaan paikkaan, jos todella haluat lainaa projektiisi tai mihin tahansa muuhun tarkoitukseen. Lähetän tämän viestin, koska olin erittäin tyytyväinen saamaani lainaan tältä yritykseltä. Ystävän kautta tapasin tämän rehellisen ja anteliaan lainayrityksen, joka auttoi minua saamaan 35 000 euron lainan. Joten suosittelen ottamaan heihin yhteyttä ja hyödyntämään kaikkia heidän tarjoamiaan palveluita. Tässä on heidän sähköpostiosoitteensa: loancreditinstitutions00@gmail.com tai WhatsApp-puhelinnumero: +393509313766. Tai heidän toinen WhatsApp-numeronsa on +393512114999.
Hyvää huomenta. Nimeni on Juanma Ignacio Judith ja olen Uruguaysta. Tämä yritys nimeltä Loan Credit institutions on oikea lainayhtiö. En ole koskaan halunnut lainaa, mutta ajattelin vain kokeilla tätä yritystä ja katsoa, pitävätkö ihmisten sanat paikkansa. Hain lainaa viime viikolla, otin lainan ja sain lainani tänään lainayhtiöiltä. Jos luet tätä viestiä ja tarvitset lainaa tältä yritykseltä, he auttavat sinua. Tämä yritys on ainoa, joka tarjoaa oikeita verkkolainoja. Hakemani laina oli 60 000 dollaria, ja sain sen viikon sisällä. Joten ystäväni, älkää antako huijata itseänne, jos tarvitsette oikeaa lainaa; tämä on oikea yritys hakea lainaa. Jos olet kiinnostunut heidän lainoistaan, heidän WhatsApp-numeronsa on +393512114999. Tai sähköpostiosoite on loancreditinstitutions00@gmail.com tai WhatsApp: +393509313766.
VastaaPoistaHyvää päivää kaikille.
VastaaPoistaNimeni on Damian Diego Alejandro ja olen kotoisin Madridista, Espanjasta. Haluan käyttää tilaisuuden kirjoittaakseni verkossa, että kuka tahansa, joka tarvitsee aitoa lainaa, on oikea yritys hakea lainaa luottolaitoksilta. Muutama päivä sitten tarvitsin rahaa ja etsin lainaa verkosta. Näin yhden yrityksen ja hain lainaa, mutta se yritys huijasi minulta rahani kahdesti. Olin niin järkyttynyt, koska tarvitsin rahaa, joten päätin etsiä toisen yrityksen. Hain lainaa toisesta yrityksestä, ja sama yritys pyysi minua myös tallettamaan rahaa, minkä teinkin, mutta en koskaan saanut lainaani. Olen niin huolissani, koska tarvitsin kiireellisesti rahaa talon ostamiseen. Jos en saa taloa pian, vuokranantaja häätää minut ja perheeni, joten minun on hankittava oma asunto. Kun etsin uudelleen, näin tämän yrityksen, luottolaitoksilta. Näin monien ihmisten todistavan tästä yrityksestä ja sanovan, että se on todella loistava. Aluksi pelkäsin hakea lainaa, koska minua oli huijattu kahdesti, mutta päätin kokeilla ja katsoa, onko tämä yritys laillinen. Niinpä hain lainaa. Kun hain lainaa, he kertoivat minulle kaiken, mitä minun piti tehdä. Olin vielä hieman peloissani, mutta luotin heihin ja he vakuuttivat minulle, että saisin haluamani lainan viiden arkipäivän kuluessa. Sain pankiltani ilmoituksen, jossa kerrottiin, että tililleni oli talletettu 175 000 euroa, ja olin niin onnellinen. Jonkin aikaa sitten yritys soitti minulle ja kysyi, olinko saanut lainani, ja sanoin kyllä. Olen erittäin kiitollinen, ja kirjoittaessani tätä viestiä verkossa tämä yritys on auttanut myös kahta veljeäni. Joten kuka tahansa, joka tarvitsee oikeaa lainaa, luottolaitos on oikea yritys hakea lainaa. Jos tarvitset rahaa, voit ottaa heihin yhteyttä WhatsAppissa numerossa +393512114999 tai WhatsAppissa numerossa +393509313766 tai sähköpostitse osoitteeseen loancreditinstitutions00@gmail.com. Kiitos kaikille, jotka lukivat viestini, ja kannustan teitä hakemaan lainaa tähän yritykseen, koska tulette olemaan heihin tyytyväisiä.
Maa: Indonesia
VastaaPoistaOsoite: Surabaya
Sähköpostiosoitteeni: nurbrayani750@gmail.com
Nimeni on Nurbrayani, ja haluan todistaa ALLAHIN tekemästä hyvästä työstä elämässäni joidenkin maiden heikon taloustilanteen vuoksi. Onko keskuudessanne ihmisiä, jotka etsivät lainaa? Joten teidän on oltava erittäin varovaisia, koska internetissä on paljon väärennettyjä lainanantajia, mutta he ovat erittäin rehellisiä väärennetyistä lainanantajista. Jouduin kahden lainanantajan uhriksi ja menetin paljon rahaa, koska hain lainaa heidän yrityksestään. Melkein kuolin prosessissa, koska ihmiset pidättivät minut omien velkojeni vuoksi ennen kuin minut vapautettiin vankilasta. Selitin tilanteeni ystävälleni ja sitten esittelin minut luotettavalle lainanantajalle. Lainat luottolaitoksilta Sain 350 000 000 rupian lainani laina luottolaitoksilta erittäin helposti viikon sisällä hakemuksen jättämisestä, joten päätin jakaa ALLAHIN hyvän työn lainat luottolaitosten kautta perheeni elämässä.
Jos siis tarvitset lainaa, ota yhteyttä lainanantajiin sähköpostitse: (loancreditinstitutions00@gmail.com) WhatsApp: +393509313766
Voit ottaa heihin yhteyttä myös WhatsApp-numeron kautta: +393512114999
Kiitos ja siunatkoon Allah sinua